پمپ کارواش ۴۰۰ بار دو دسته کار

پمپ کارواش ۴۰۰ بار (واترجت ۴۰۰ بار) با قابلیت کار همزمان دو دسته برای افزایش سرعت شستشو دستگاهی کارآمد و کاربردی برای شستشوی ماشین آلات و ماشین های سنگین می باشد. این محصول به دست متخصصین و صنعتگران داخلی ساخته شده و تمام تکنولوژی آن بومی سازی شده است. همانطور که از اسم این پمپ مشخص است محدوده فشار کاری این دستگاه حدود ۴۰۰ بار است که با قابلیت دو خروجی براحتی از عهده شسشتوی دستگاههای صنعتی، ماشین آلات کارخانجات، شسشتوی ماشین های سنگین و ….  با سرعت بالا برمی آید. در تولید پمپ این دستگاه از با کیفیت ترین مواد و قطعات استفاده شده است، پلانجرهای سرامیکی این دستگاه که از مهمترین قطعات پمپ کارواش به شمار می آید، از شرکت معتبر ایتالیایی پمپ اینتر استفاده شده است. سرپمپ های برنجی این پمپ مقاوم در برابر خوردگی هستند و استانداردهای لازم را دارا می باشند، گیج فشار استیل پرشده با گلسیرین، لانسر پاک تولید شرکت پاک و نازل استیل و ضد زنگ استفاده شده است.

قطعات با کیفیت به کار رفته در این واترجت،  همانند موتور الکتریکی موتوژن، ضربه گیرهای آبی بین واشرهای پلانجرها برای جلوگیری از نفوذ هوا، روکش پارچه ای پلانجرها و رینگ های محافظ تفلون گرافیتی استهلاک دستگاه را به حداقل کاهش داده و باعث افزایش طول عمر دستگاه به میزان قابل توجه می شوند.

کار کردن با دستگاه کارواش صنعتی پاک، حتی برای کاربر غیرحرفه ای، بسیار ساده بوده و تنها مستلزم پیروی از نکات ایمنی می‌باشد. فشار کاری و مقدار آب خارج شده از آن به سهولت و با استفاده از یک شیر قابل تنظیم می باشند. شلنگ فشارقوی و فولاد بافت این دستگاه کارواش با دارا بودن طول ۱۰ متر، شعاع عملکرد بسیار مناسبی برای دستگاه ایجاد می نماید و سیستم قطع کن خودکار این دستگاه، ایمنی کار با آن را تا حد امکان افزایش می دهد. در این سیستم، بلافاصله پس از حذف فشار از روی ماشه تفنگی، فشار آب به حدود ۱۰ بار کاهش یافته و علاوه بر حفظ امنیت کاربر و افزایش طول عمر دستگاه، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی صورت می گیرد.

 

مشخصات فنی واتر جت صنعتی دو دسته (۴۰۰ بار، هر دسته ۲۰۰ بار)

پارامترتوضیح
کشور سازندهایران
حداکثر فشار آب400بار (هر دسته 200 بار)
تعداد دسته برای کار همزماندو دسته
قدرت الکتروموتور11 کیلووات (15اسب)
سرعت دور الکتروموتور1400 دور بر دقیقه
دبی جریان آب20 لیتر بر دقیقه
جنس سر پمپ آلیاژ برنج
جنس پیستونسرامیک
حداکثر دمای آب ورودی50 درجه سانتی گراد
نوع و حجم روغن 2.5 لیتر روغن موتور 40
ضمانت یک سال گارانتی کامل و 10 سال خدمات پس از فروش
متعلقاتنازل، شلنگ فشار قوی، لانسر تولید شرکت پاک
خدمات اضافی ایجاد انواع شاسی ، تجهیز آب گرمکن و ...

2 thoughts on “پمپ کارواش ۴۰۰ بار دو دسته کار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *